Vzdálená pomoc
Díky vzdálené pomoci můžeme realizovat rychlé servisní zásahy z jakékoliv lokality. Naplánujme si schůzku pomocí QuickSupport.
Před zahájením online schůzky si prosím nejprve stáhněte aplikaci AnyDesk.
Jak funguje vzdálená pomoc
1
2
3
4
5
6
Je vzdálený přístup k mému počítači bezpečný?
Když je náš servisní technik připojen k vašemu počítači, můžete sledovat všechny jeho aktivity, jako by byl fyzicky přítomen vedle vás. Nemá možnost vykonávat akce, aniž by byly vidět. Máte možnost se technika kdykoli zeptat, co a proč dělá. Pokud nekomunikujete telefonicky, AnyDesk poskytuje chatovací kanál mezi hostitelem a připojeným uživatelem. Po ukončení a zavření aplikace se spojení okamžitě ukončí a nikdo se nemůže připojit k vašemu systému bez vašeho vědomí a souhlasu.
Shromažďování osobních dat
Během seance vzdálené asistence nezaznamenáváme žádné vaše osobní nebo kontaktní údaje. Všechna komunikace je zašifrována a jediným údajem, který si vyměníme, je unikátní číselný kód, který neumožňuje identifikaci vaší osoby.