Vzdálená pomoc
Díky vzdálené pomoci můžeme realizovat rychlé servisní zásahy z jakékoliv lokality. Naplánujme si schůzku pomocí QuickSupport.
Před zahájením online schůzky si prosím nejprve stáhněte aplikaci AnyDesk.
Jak funguje vzdálená pomoc
1
Domluvíte se s naším servisním technikem na vhodném dni a čase pro online schůzku.
2
Prosím, stáhněte si aplikaci AnyDesk před zahájením schůzky. Tato aplikace pro vzdálenou asistenci není instalována přímo ve vašem zařízení. Po stažení se jednoduše spustí a umožní vzdálený přístup.
3
Po spuštění programu AnyDesk se automaticky vytvoří jednorázové ID a heslo uživatele. Nemusíte si tyto údaje zapisovat, budou vám viditelné po celou dobu spuštění aplikace.
4
Servisnímu technikovi poskytnete zobrazené ID a jednorázové heslo. Poté ještě potvrdíte přístup do svého počítače.
5
Během celé doby servisního zásahu technika na vašem počítači budete moci sledovat všechny jeho kroky, jako by byl právě u vás. Budete tedy vidět, co přesně provádí, a on může svůj postup vysvětlit a objasnit.
6
Jakmile bude úkol úspěšně dokončen, aplikaci vypnete a již nebude možné se k vašemu zařízení připojit.
Je vzdálená správa mého počítače bezpečná?
Když je náš servisní technik připojen k vašemu počítači, můžete sledovat všechny jeho aktivity, jako by byl fyzicky přítomen vedle vás. Nemá možnost vykonávat akce, aniž by byly vidět. Máte možnost se technika kdykoli zeptat, co a proč dělá. Pokud nekomunikujete telefonicky, AnyDesk poskytuje chatovací kanál mezi hostitelem a připojeným uživatelem. Po ukončení a zavření aplikace se spojení okamžitě ukončí a nikdo se nemůže připojit k vašemu systému bez vašeho vědomí a souhlasu.
Shromažďování osobních dat
Během seance vzdálené asistence nezaznamenáváme žádné vaše osobní nebo kontaktní údaje. Všechna komunikace je zašifrována a jediným údajem, který si vyměníme, je unikátní číselný kód, který neumožňuje identifikaci vaší osoby.
Domluvte si schůzku QuickSupport
Pole označená * jsou povinná